Invigning av Troxhammar IndoorGolf

Publicerat: 2022-08-19 15:01 - Skrivet av Johan Eriksson Tapper

Varmt välkommen på invigning av Troxhammar IndoorGolf den 10 september! Läs mer här.

Troxhammar IndoorGolf

I november 2021 togs det första spadtaget och efter ett knappt år där bygget har följt sin tids- & budgetplan har det äntligen blivit dags att inviga Troxhammar IndoorGolf!

Den nya lokalen är ett stort tillskott till våra anläggningar där alla medlemmar nu får tillgång till golfspel och träning året runt, både utomhus och inomhus.

Troxhammar IndoorGolf erbjuder 5 trackman simulatorer och en 200kvm stor puttinggren. Du kommer att kunna spela virituella golfbanor runt om i världen, träna på en virituell range och utmana dina vänner i roliga tävlingar.

Möjlighet till mat och dryck finns samt väl tilltagna loungeytor.

Invigning

Lördag den 10 september bjuder vi medlemmar på Troxhammar GK & Mälarö GK med familj till invigning med öppet hus mellan klockan 10:00 – 15:00

På plats får ni möjlighet att prova på de fem simulatorerna och vår 200 kvm stora puttinggreen. Det kommer arrangeras roliga tävlingar och bjudas på lättare tilltugg och dryck.

Representanter från bolaget och klubbarna visar upp lokalen och svarar på frågor.

Klockan 12:00 sker den officiella invigningen då vi klipper bandet.

Efter avslutad invigning är lokalen öppen för spel. Mer information om bokning, öppettider & medlemsrabatter kommer inom kort att kommuniceras på vår hemsida.

Anmäl dig och din familj till invigningen via detta formulär.

Varmt välkomna!