Golf året om!

Troxhammar IndoorGolf

Vi har skapat 540 kvadratmeter inomhusgolf bestående av 5st Trackmansimulatorer med den senaste tekniken och en stor puttgreen på drygt 200kvm.

Utöver detta finns en social yta för fika och snacks, när restaurangen är öppen serveras även mat och dryck. Nu kan vi leverera golf året om både inomhus och utomhus för våra medlemmar och gäster
Ps. Inget krav på ”grönt kort” för att boka golfspel i simulatorerna Ds.

Medlemmar i Troxhammar och Mälarö har 50% rabatt på all bokning och beroende på medlemskapsform så ingår 1-2h Indoorspel. De inkluderade timmarna räknas av automatiskt vid första bokningen och går att nyttja under perioden 15/1-31/10.

För att ta del av rabatten krävs ett Sweetspot konto som har ditt golf ID inlagt i  profilen

Välkommen till Troxhammar IndoorGolf

Välkommen till vår inomhushall för golf!

Introduktion

Vill du ha hjälp att komma igång? Vi finns här för dig!

Du är alltid välkommen att boka och besöka oss under våra bemannade öppettider för att få hjälp. Vi visar allt från hur du skapar ett konto i Sweetspot, bokar din simulatortid och hur uppstart av systemet går till samt alla funktioner.

Spela ofta till bäst pris!

Klippkort

För dig som spelar ofta rekommenderar vi ett köp av våra populära och uppskattade klippkort!

• Klippkort 10 och 20 timmar kan nyttjas alla dagar, alla tider.
  • Klippkort 40 timmar kan nyttjas helgfria vardagar, alla tider.
  • Klippkort köper du på plats under våra bemannade öppettider.
  • Klippkortet är giltigt 1 år från aktiveringsdatum.
  • Klippkortet läggs upp på önskat konto i Sweetspot och nyttjas i form av en voucer som betalmetod vid bokning, guide finns här.

Tips! Klippkort går ofta att nyttja som friskvård, prata med personalen om du önskar någon speciell information på ditt kvitto.

Klippkort är en uppskattad gåva. Prata med oss om du önskar ge bort ett klippkort som present eller julklapp.

Troxhammar IndoorGolf

Boka via Sweetspot

Hämta hem appen Sweetspot i GooglePlay eller AppStore. Du behöver lägga upp ett eget konto i Sweetspot och synka det med ditt golf-id för att som medlem kunna ta del av rabatter och andra mervärden.

Spelpotten som inkluderas på Troxhammar IndoorGolf aktiveras då årsavgiften betalas (tar upp till 24 h att aktiveras). Spelpotten är giltig till och med 31 oktober 2024.

Sweetspot till Android Sweetspot till Iphone Guide - skapa konto

IndoorGolf och äta

Välkommen till Troxhammar Golfkrog!

För aktuella öppettider och erbjudanden, klicka på länken nedan.

Medhavd alkohol är inte tillåten

Troxhammar Krog

Här kan du boka in dig i IndoorGolf