Förmåner 2024 för dig som är aktieägare (en aktiepost om 50 aktier)

Troxhammar Golf AB (publ.) äger hela golfanläggningen vilken omfattar 112 hektar mark. I bolaget finns 1.167 aktieägare/aktieposter. För aktieägare som dessutom är aktiv medlem gäller nedanstående förmåner säsongen.

Förmåner för aktieägare som är aktiva medlemmar

Rabatt på årlig spelavgift enligt prislista.
20% rabatt i shopen, gäller inte på golfklubbor, golfbagar eller på rabatterade varor.
20% rabatt på drivingrangen (erhålls vid köp via shopen).
20% rabatt på hyrvagnar (erhålls vid köp via shopen).
20% rabatt på bilhyra (gäller ej klippkort och årshyra).

Möjlighet att en gång/år på en vardag boka en släkt-/jobb-/kompistävling om max 20 spelare (5 st 4-bollar) med gäst till medlemsrabatt.

Aktieägare som har ett aktivt medlemskap i Troxhammar GK kan hämta ett aktieägarkort i receptionen om ni ännu inte hämtat det.

Som aktieägare har du möjlighet att välja alla medlemskategorier oavsett kö eller inte, samt en rabatt på avgiften, se spel- & medlemsformer

Är du intresserad av att bli aktieägare anmäl ditt intresse till oss på kansliet så hör vi av oss när det är någon som vill sälja sin aktie.