Pristagare i Onsdagstouren 2023

Trox 22 Plus

Golf för dig som är mitt i livet

Fullt upp? Svårt att hinna med golfen på helger? Sugen på att träffa nya och gamla golfkompisar? Gillar du att tävla under lättsamma former?

Välkommen till Trox 22 Plus! Vi arrangerar golfaktiviteter (på em/kväll/helg) för dig som är 22 år och äldre. Vi vänder oss till både killar/herrar och tjejer/damer oavsett spelhandikapp - alla är välkomna!

Våra aktiviteter:

• Onsdagstouren – vårt flaggskepp!
  • Trox 22 Cup – vår egen Ryder Cup!
  • Vårresan – uppvärmning inför säsongen.

Läs mer under knapparna nedan.

Välkommen – vi ses på onsdagskvällarna!

Onsdagstouren Trox 22 Cup Vårresan

Verksamhetsplan

Trox 22 plus kommittén ska verka för att alla medlemmar ska kunna delta i olika tävlingar, resor och sociala aktiviteter. Målgruppen är yrkesverksamma medlemmar 22 år eller äldre som vill kombinera sitt golfspel med arbete och familj. Aktiviteterna ska genomföras enligt klubbens generella riktlinjer så att dessa medlemmars intressen tas tillvara på bästa sätt med inriktning på tävlingsspel och social samvaro. För spridning av information och uppdateringar används Facebook i första hand. Troxhammars hemsida och mejl till medlemmar är andra forum.

Målsättning & aktiviteter
  • Att bibehålla eller öka det totala antalet deltagare på Trox 22 plus Tour
  • Att bibehålla eller öka antalet kvinnor som deltar på Trox 22 plus Tour
  • Att välkomna nya medlemmar till Trox 22 plus