Styrelsen och verksamhet i:

Troxhammar Golfklubb

Troxhammar Golfklubb bedriver idrottsverksamhet och sociala aktiviteter på bolagets anläggning. Klubben har kommittéer som kontinuerligt arbetar för en optimal medlemsnytta för olika kategorier medlemmar.

Klubb Styrelse

Styrelsen och verksamhet i:

Troxhammar Golf AB

Styrelsen i Troxhammar Golf AB (publ.) består av Mats Salomonsson (ordförande), Bo Hedenström, Lennart Espmark, Birgitta Jarmstad, Karin Apelman, Anette Berg, Anette Berg, Erik Pauldin och Stellan Sardal.

Troxhammar Golf AB är ett publikt bolag som äger 112 hektar mark på Färingsö med en golfanläggning som omfattar en 18-hålsbana som blev spelklar 1996 och Sveriges första slope värderade 12-hålsbana som öppnade 2009. Man äger också Mälarö Golf AB (dotterbolag), som driver golfanläggningen på Mälarö GK Skytteholm. På Troxhammar finns en korthålsbana med 5 hål, driving range, studio, två puttinggreener, två övningsgreener för närspel, klubbhus med restaurang, maskinhall och två padelbanor (utomhus).

Ni når styrelsen via ordförande Mats Salomonsson mats.g.salomonsson@gmail.com

Bolags Styrelse