Spela padel

Nu kan du spela på våra nya banor

Padel på Troxhammar

Troxhammar GK har två utomhus padelbanor, välkomna att spela!

Vi är glada för att kunna erbjuda Padelbanor på vår fina anläggning. Välkommen att testa och som många andra - fastna för denna härliga sport för alla åldrar!

För att boka tid krävs ett konto på Matchi.
Klicka dig in på länken nedanför denna text.

MATCHI för bokning av padeltid

Spela padel på Troxhammar GK

Padel på Troxhammar GK

För abonnemangstider: Maila önskemål om tid och dag till padel@troxhammargk.se Abonnemang köps under perioden V18-V42, minimum 10 veckor. Priset är antal veckor x gällande pris per tillfälle.

För dig som inte har spelat förut Padel regler: Padelregler – Svenska Padelförbundet (svenskpadel.se)

Bana bokas endast via Matchi.se eller via app ”MATCHi”.

Vid bokning får du en kod för inpassering.

Belysningen tänds/släcks automatiskt.

Toalett är öppen 06:00 – 23:00 vid "kiosken" som är placerad framför klubbhuset.

Omklädningsrummen är öppna i klubbhuset under ordinarie öppettider, se öppettider på webben.

Dricksvatten finns i anslutning till banorna.

Racket finns att hyra i receptionen (gratis för Mälarö och Troxhammars medlemmar) under ordinarie öppettider. Är receptionen stängd finns racket i låda bredvid banorna, swish betalning gäller.

Försäljning av bollar sker i receptionen.

Medlemmar kan boka padeltid 3 veckor innan och icke medlemmar 2 veckor innan.

För återbetalning av bokning måste avbokning ske minst 6 timmar innan. (då dras endast Matchis avgift på ca 3%).
Avbokning sker enbart inloggad via matchi.se eller i matchiappen.
Minder än 6h innan går det tyvärr inte att avboka och full avgift dras från kortet.