Vinterträning

Publicerat: 2023-11-22 10:11 - Skrivet av Johan Eriksson Tapper

Vårt nya tränarteam är på plats och presenterar nu träningsutbudet för vintersäsongen på Troxhammar IndoorGolf!

Vårt nya tränarteam

Vi har som mål att under 2024 och framåt få ännu fler medlemmar i träning. Vi tror att golf blir ännu roligare om man utvecklas genom träning. Som medlem har du möjlighet att boka träning, kurser och privatlektioner med någon av våra tränare: Mikael Hällgren, Sandra Westerdahl och David Lundeén.

Först ut lanserar vi vinterträning på Troxhammar IndoorGolf för seniorer och juniorer. Under vintern kommer vi löpande att lansera fler kurser och utbildningsprogram inför utomhussäsongen, håll utkik på vår hemsida.

Vinterträning

Börja förbereda dig för utomhussäsongen redan nu genom att träna på Troxhammar IndoorGolf. Tillsammans med våra tränare och tekniken från TrackMan kommer du utveckla din golf och vara redo så fort banorna öppnar utomhus.

Gruppträning
På tisdagar, onsdagar eller torsdagar har du möjlighet att delta i gruppträning. Våra tränare erbjuder flera grupper och tider. Varje grupp består av max 6 deltagare och passar både damer och herrar. Träningen startar i december så vänta inte med din anmälan!

Privatlektion
Våra tränare erbjuder såklart även privatlektioner i våra simulatorer. Boka din privatlektion genom att kontakta önskad tränare via mejl eller telefon.

Juniorträning
Vi erbjuder 3 olika grupper för juniorträning den här säsongen. Satsningslag, utvecklingslag samt barn och junior grupper. Hoppas vi ses!

Du hittar hela utbudet och mer information kring bokning här!