Medlemsinformation

Publicerat: 2023-09-21 12:04 - Skrivet av Johan Eriksson Tapper

Är du medlem hos oss? Då är informationen i denna nyhet viktig för dig! Läs mer här.

Årsavgifterna för våra spel-  och medlemskategorier 2024 är fastställda och finns publicerade här

Tänk på att ditt medlemskap löper tills vidare tills dess att du begär utträde.

Önskar du begära utträde eller byta medlemskapskategori måste du meddela oss senast den 31 oktober via mejl till kansli@troxhammargk.se

OBS! På förändringar avseende medlemskategori som sker efter den 31 oktober kommer det att tillkomma en administrativ avgift på 300 kr.

Vanliga frågor och svar

Kan jag ändra min medlemskategori till 57 hål alla dagar?
- Vår spel- & medlemskategori 57 hål alla dagar, även kallat fullvärdigt medlemskap, är för tillfället fullsatt. För att ändra till denna kategori behöver du först ställa dig i kön. Fyll i köformuläret här. Köavgiften är 250 kr för senior och 125 kr för junior.

Varför behöver jag meddela mitt utträde senast den 31 oktober?
- Detta är för att vi ska kunna avisera rätt avgifter men även då vi idag har 180 personer i kö till medlemskap hos oss och vi behöver veta hur många som kan erbjudas ett medlemskap.

Jag önskar behålla min nuvarande spel- & medlemskategori, behöver jag göra något?
- Nej, det löper på per automatik till dess att du begära utträde. Ett eventuellt utträde skall meddelas senast den 31 oktober innevarande kalenderår.

Kan jag ändra min spel- & medlemskategori efter den 31 oktober?
- Ja, men då tillkommer en administrationsavgift på 300 kr.

Kan jag begära utträde efter den 31 oktober?
- Nej, det du kan göra är att ändra din medlemskategori. Utträden måste meddelas kansliet senast den 31 oktober.

Kan man vinna sin årsavgift även i år?
- Ja, alla som betalar sin årsavgift senast den 31 december 2023 deltar i en utlottning om bland annat fri årsavgift 2024. Mer information kommer i samband med tilldelningen av årsavgifterna.

När kan jag betala årsavgiften?
- Årsavgiften kommer finnas tillgänglig för betalning på Min Golf i mitten av november och ska vara betald senast den 31 januari 2024. Vi informerar när årsavgiften är upplagd.