Årsavgift 2024

Publicerat: 2023-11-15 11:00 - Skrivet av Johan Eriksson Tapper

Nu finns årsavgifterna för medlemskap 2024 tillgängliga för betalning på Min Golf, i denna nyhet har vi samlat all tänkbar information och svar på vanliga frågor.

Årsavgift 2024

Nu finns årsavgiften avseende medlemskap 2024 upplagd för betalning på Min Golf.

Årsavgiften består av en medlems- och en spelavgift. Observera att du måste genomföra två separata betalningar för dessa avgifter. Ditt medlemskap aktiveras när årsavgiften (medlems- och spelavgift) är betald.

Ditt medlemskap med vald spelavgift löper på tills vidare så länge du inte själv säger upp det. Uppsägning av medlemskap eller förändring av medlemskategori skall meddelas senast 31 oktober innevarande kalenderår.

Så här betalar du årsavgiften!

• Logga in med ditt golf-id på mingolf.se
  • Klicka på obetalda avgifter
  • Bocka i aktuell avgift (ett köp för medlemsavgift och ett för spelavgift)
  • Läs igenom köpevillkoren och godkänn dessa
  • Betala med bland annat kort eller swish
  • Klart!

Efter betalning hittar du ditt kvitto på Min Golf som bland annat kan användas som friskvårdsunderlag.

Vinn din årsavgift!
Alla som betalar sin årsavgift senast den 31 december 2023 är med i utlottningen av fyra fina priser.

1. Fri årsavgift 2024
2. Fyra greenfeecheckar som gäller alla dagar, alla tider under 2024 på våra banor
3. Klippkort, 10 timmar, på Troxhammar IndoorGolf
4. 1000 kr att nyttja på Troxhammar och Mälarös driving range

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren

Guide till hur du betalar på Min Golf (PDF)

Guide till hur du betalar på Min Golf (filmklipp)

Vanliga frågor & svar

När kan jag betala mitt medlemskap?
Du hittar din årsavgift för betalning på Min Golf från den 15 november 2023.

När är förfallodatum?
Årsavgiften ska vara betald senast den 31 januari 2024.

När aktiveras mitt medlemskap?
Ditt medlemskap aktiveras automatiskt när årsavgiften (medlemsavgift + spelavgift) är betald.

Kan jag få en faktura istället?
Nej, årsavgiften kan endast betalas via Min Golf.

Vilka betalmetoder kan jag välja mellan?
På Min Golf kan du betala årsavgiften med bland annat kort eller swish.

Kan jag delbetala årsavgiften?
Det är möjligt att delbetala via Swedbank Pay, mer information här. Eller om du har ett MoreGolf Master Card kort, mer information här. Observera att delbetalning administreras av externa parter därmed tillkommer tilläggsavgifter.

Var hittar jag mitt kvitto?
Efter erlagd betalning hittar du ditt kvitto i Min Golf under ”mina inställningar” -> ”genomförda betalningar”. Mer information här.

Jag har inte mottagit något mejl om årsavgift?
Vänligen kolla skräpkorgen då mejlet kan fastna där.

Vilka spel- & medlemskap erbjuds 2024?
Klicka här

Information om friskvårdsbidrag