Golf West Stockholm söker PGA entreprenör

Publicerat: 2021-12-05 12:00 - Skrivet av Mikael Götesson

Golf West Stockholm söker PGA entreprenör med huvudansvar för utbildningsverksamheten för Troxhammar GK och Mälarö GK Skytteholm...

Troxhammar GK och Mälarö GK Skytteholm är välskötta och populära golfanläggningar belägna på Mälaröarna utanför Stockholm. Anläggningarna består av två 18 -, en 12- , en 9- hålsbana samt två korthålsbanor. Vi har generösa träningsområde med driving ranges. Under 2022 investerar/bygger vi en ny ”Indoor Golf” anläggning med 5-7 simulatorplatser och en övningsgreen på 130 kvadratmeter vilket skapar förutsättningar för golf året om. Troxhammar GK och Mälarö GK har 4.200 medlemmar.

Vi söker nu en entreprenör, med möjlighet till fast anställning, som vill ta huvudansvar för vår utbildningsverksamhet. Uppdraget är att skapa bästa möjliga utvecklingsmiljö för alla våra juniorer men även för nybörjare och medlemmar, oavsett ambitionsnivå, genom en utbildningsplan. Du leder och håller samman det dagliga arbetet och ser till att var del av utbildningsprocessen så att den håller högsta kvalitet.  Förutom undervisning och utbildning kommer du att samordna arbetet med våra PGA entreprenörer, som idag finns på Troxhammar GK och Mälarö GK Skytteholm.

Vi vill ge medlemmar och gäster en förstklassig upplevelse både på och utanför golfbanan genom att leverera kvalitet i varje del varje dag. Som utbildningsansvarig är du en del av denna affärsinriktning. Våra ledord är positiv, medskapande, passionerad och professionell.

Dina kvalifikationer
- En påbörjad eller redan genomförd PGA-HTU (eller motsvarande)
- Tidigare erfarenhet av junior och ungdomsverksamhet
- Du vill  vara med och skapa ett utbildningsprogram i toppklass för alla medlemmar

I din ansökan vill vi att du beskriver hur just du ska kunna bidra till att utveckla vår utbildningsverksamhet i samverkan med övriga aktörer på anläggningen.

Om du tycker att det låter intressant och vill veta mer är du välkommen att kontakta:
Bengt Erkki, VD på tel. 0760 - 54 95 15
Johan Eriksson Tapper, idrottsansvarig på tel. 0707 - 50 92 55

Din ansökan skickar du senast den 15 december till:
Troxhammar Golf AB
att: Bengt Erkki
Ekeby Gårds Väg 1
179 75 Skå
Du kan också maila in din ansökan till
 bengt.erkki@troxhammargk.se