Padel på Troxhammar

Publicerat: 2021-10-20 12:00 - Skrivet av Mikael Götesson

Troxhammar GK har två utomhus padelbanor, välkomna att spela!

För att boka tid krävs ett konto på https://www.matchi.se/facilities/troxhammarpadel Medlemmar och aktieägare har rabatt på bokning, viktigt att du använder samma e-mail som du har i ”min golf” för att rabatten ska registreras.

Öppettider: april till oktober alla dagar kl: 07:00-22:00 (första året juni till oktober)

Kontakt enbart via mail: padel@troxhammargk.se

• Bana bokas endast via Matchi.se eller via app ”MATCHi”.
  • Vid bokning fås en kod för inpassering.
  • Belysningen tänds/släcks automatiskt.
  • Toalett är öppen 06:00 – 23:00 vid "kiosken" som är placerad framför klubbhuset.
  • Omklädningsrummen är öppna i klubbhuset under ordinarie öppettider, se hemsida se.
  • Dricksvatten finns i anslutning till banorna.
  • Racket finns att hyra i receptionen (gratis för Mälarö och Troxhammars medlemmar) under ordinarie öppettider. Är receptionen stängd finns racket i låda bredvid banorna, swish betalning gäller.
  • Försäljning av racketar och bollar sker i receptionen.
  • Medlemmar kan boka padeltid 3 veckor innan och icke medlemmar 2 veckor innan.
  • För återbetalning av bokning måste avbokning ske minst 6 timmar innan. (då dras endast Matchis avgift på ca 3%). Avbokning sker enbart inloggad via matchi.se eller i matchi appen. 6h innan går det tyvärr inte att avboka och full avgift dras från kortet.

Priser                                  Pris                                      Pris medlemmar                 Pris

Bana 1 & 2 (1h)                   Ordinarie                            TxGK & MGK                       Aktieägare

Mån – Fre: 07:00-17:00:       420kr                                   380kr                                  320kr

Mån – Fre: 18:00-22:00:       460kr                                   420kr                                  400kr